• 1-3 DAGER LEVERING *

  • GRATIS* FRAKT OVER 599,-

  • 30 DAGERS ÅPENT KJØP

Ofte stilte spørsmål og svar

Frakt

Har dere hjemlevering?

- Ja, det har vi. Du kan velge mellom å få din pakke levert av helthjem, Bring (pakke i postkassen), Airmee (gjelder kun utvalgte postnumre) eller PostNord (til valgfritt utleveringssted). 
NB: hvis pakken din ikke får plass i postkassen din vil den bli sendt til nærmeste utleveringssted, og du vil motta hentelapp per post, e-post eller SMS.

Hvor mye koster frakt?

- Vi gir deg fri frakt på alle ordre over kr. 599. For bestillinger under kr. 599 kommer det et frakttillegg fra 19 kr.
*) med unntak av sendinger til Svalbard.

Hvor lang er leveringstiden?

- Normalt vil du ha varene hjemme hos deg i løpet av 1-3 virkedager* om du betaler med kort eller velger faktura. Velger du forhåndsbetaling vil det ta et par dager ekstra da varen(e) først sendes når innbetaling er registrert på vår konto.
*) som virkedager regnes mandag til fredag, ikke lørdag, søndag og helligdager

Hva gjør jeg om en vare ankommer ødelagt?

- Om du har mottatt feil varer eller varer med feil, sender vi deg nye varer uten kostnad for deg. Den feilsendte varen må sendes i retur (eventuelt bilde ved defekte varer), før korrekt vare kan sendes ut. Ta da kontakt med vår kundeservice på info@coverbrands.no eller på telefon 926 07 600 for gratis returetikett. Husk å ha ditt ordrenummer tilgjengelig når du kontakter oss.

Returadresse:
Cover Brands AS, CO 360 Logistics, Haraldrudveien 11, 0581 Oslo.
NB! Husk å merke din retur med avsendernavn og ordrenummer.

Hva gjør jeg om jeg vil returnere en ordre?

- Hvis du ønsker å returnere hele eller deler av din ordre tar du kontakt med kundeservice for å få en returetikett. Når returen er mottatt på vårt lager vil vi refundere deg beløpet du har betalt for varene. NB: merk at produktets forsegling må ikke brytes, og produktet kan heller ikke ha vært brukt eller testet. Varen skal leveres tilbake med all tilhørende emballasje.

Returadresse:
Cover Brands AS, CO 360 Logistics, Haraldrudveien 11, 0581 Oslo.
NB! Husk å merke din retur med avsendernavn og ordrenummer.

Hva om jeg har problemer med å spore pakken min?

- Sporingen vil ikke oppdatere seg før transportør har scannet inn og begynt håndteringen av pakken din. Så fort de gjør dette vil sporingen din oppdatere seg. Hvis sporingsnummeret ikke oppdaterer seg eller fungerer i det hele tatt kan du kontakte oss via kundeservice.

Må jeg betale toll på min bestilling?

- Cover Brands AS er et norsk selskap med lager i Oslo. Du betaler derfor ingen toll når du handler i vår nettbutikk. Så nei.

Produkt

Hvor kan jeg finne mer informasjon om et produkt?

- Du kan lese alt om våre produkter på de individuelle produktsidene. Under produktet finner du flere faner, som blant annet “Beskrivelse” og “Ingrediensliste” hvor du kan lære mer.

Varen jeg ønsker står merket som "Utsolgt", hva gjør jeg?

- Dersom en vare er merket med “Utsolgt” betyr det at vi er tom på lageret. Ta kontakt med kundeservice så kan vi dobbeltsjekke om det er bestilt en ny levering fra leverandøren.

Tilbyr dere testere på produktene dere selger?

- Vi har dessverre ikke testere på våre produkter som vi selger, men fra tid til annen vil vi ha kampanjer hvor du for eksempel kan få med miniversjoner av produkter ved kjøp av andre produkter fra samme merke.

Jeg trenger hjelp med å velge rett produkt for meg. Hva gjør jeg?

- Under “Filter” kan du blant annet velge å sortere produkter på hårtype, hudtype og lignende. Hvis du allikevel ikke finner det du leter etter kan du ta kontakt med oss via kundeservice.

Bestilling

Hva gjør jeg når det mangler en vare i pakken jeg har mottatt?

- I noen tilfeller kan det skje at vi har gått tom for en vare mens du har bestilt. Dette skal du få beskjed om fra kundeservice, men hvis du mot formodning ikke får beskjed og oppdager at du mangler en vare må du ta kontakt med oss på kundeservice så skal vi hjelpe deg!

Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på min bestilling?

- Vi og lageret jobber på spreng for å få sendt ut alle pakker raskest mulig. Dersom pakken din allerede er sendt er det dessverre for sent å gjøre endringer på bestillingen. Hvis pakken din ikke er sendt så kan vi gjøre endringer på adresse eller lignende, men det er viktig at du tar kontakt med oss på kundeservice umiddelbart for å få rettet opp i feilen.

Hvordan kan jeg betale i nettbutikken?

- Vi bruker Klarna som betalingsløsning.

Dersom kundene har spørsmål om sine betalinger kan de kontakte Klarna sin kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Spørsmål om refusjoner via klarna kan du lese mer her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/hvor-lang-tid-tar-refusjoner/

Bestillingen med kort eller Vipps går ikke gjennom, hva er problemet

- Om betalingen ikke går gjennom skal dufåen feilmelding. Hvis det er obligatoriske felt du har glemt å fylle ut så vil disse markeres med en farget boks. Det kan og være feil med kortet ditt eller med Vipps sin app. Det er viktig at du dobbeltsjekker at alle opplysninger er korrekte, og at appen er oppdatert til nyeste versjon. Hvis det allikevel ikke er mulig å trykke “Fullfør kjøp” anbefaler vi å forsøke og lukke hele siden og gå inn på nytt.

Hvordan kan jeg legge til en rabattkode?

Åpne handlekurven ved å klikke på det lille kurv-ikonet til høyre. Nederst i vinduet som åpner seg er det et felt hvor det står “Legg til en rabattkode” - her legger du inn koden. Det er kun mulig å bruke èn rabattkode per ordre.

Fortsatt på jakt etter svar?

Hvis svarene du leter etter ikke finnes i vår FAQ, vennligst send oss en e-post ved å fylle ut skjemaet nedenfor.